воскресенье, 3 мая 2020 г.

ЗАВДАННЯ НА 05 ТРАВНЯ (ВІВТОРОК)
ТА 07 ТРАВНЯ (ЧЕТВЕР)

ПОЧИНАЄМО ТЕМУ "ШКІЛЬНЕ ЖИТТЯ"

1. Опрацювати слова (впр.1,2 ст.184), записати в словники, повторити вивчені і вивчити нові :

School things- шкільні речі
a pencil box- пенал
a bottle of glue- бутилочка клею
an exercise book- зошит
a pen- ручка
a marker- маркер
a  ruler- лінійка
scissors- ножиці
a dictionary (a vocabulary)- словник 
a school bag-портфель
a stapler- степлер
an eraser (a rubber)- гумка
a pencil- олівець
a textbook-підручник
a watch-годинник (наручний)
a sharpener- точилка
a crayon- пастель (восковий кольоровий олівчик)

Actions- дії
to cut-різати
to stick-приклеювати
to write-писати
to read-читати
to rub-терти
to carry- нести
to keep-зберігати, тримати

2. Виконати впр.4 ст. 185 письмово у зошиті (мені не присилати)

3. Граматичний матеріал:
Загальні та спеціальні запитання в PRESENT, PAST SIMPLE.
(ці правила не нові, вони на повторення), у підручнику ст. 185

ЗАГАЛЬНІ ЗАПИТАННЯ починаються з допоміжного слова, на них можна дати відповідь або так, або ні.

 PRESENT SIMPLE ( Допоміжні слова - Do / Does (he/she/it)- дієслово нема закінчень)
Do you go to school? Yes, I do. / No, I do not. -                    Ти ходиш до школи? Так./ Ні.
Does he play football? Yes, he does. /No, he does not. -       Він грає в футбол? Так./Ні.

PAST SIMPLE (Допоміжне слово - Did- дієслово без змін)
Did she play in the yard yesterday?   Yes, she did. / No, she did not. - Вона грала на подвір'ї вчора? Так./Ні.
Did you ride a bike last summer? Yes, I did./ No, I did not. -Ти катався на велосипеді минулого літа? Так./ Ні.

СПЕЦІАЛЬНІ ЗАПИТАННЯ  починаються з спеціального запитального слова:
What, when, where, why, who, whose, whom, how,...
 потім допоміжне слово - DO/ DOES(he/she/it)              DID             (крім питань до підмета),
                                                      теп. час                         мин. час
 підмет, присудок (без змін) ...

What do you watch on TV every day? - Що ти дивишся по телевізору кожного дня?
Where does he go every day? - Куди він ходить кожного дня?
When did she write it? - Коли вона це писала?
Why do they read it?- Чому вони це читають?
How did you make it? Як ти це робив?

Спеціальне питання до підмета не потребує допоміжного слова, а використовуємо закінчення: s (теп. час),    ed або II колонка з таблиці неправильних дієслів (мин.час)

Who reads the books every day? - Хто читає книги кожен день?
Who played in the yard yesterday? - Хто грав на подвір'ї  вчора?
Who wrote the dictation yesterday? - Хто писав диктант вчора?

Можна подивитись відео про спеціальні питання за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=vDgI7qUOitE

4. Виконати впр. 5 ст. 186
До 4 та 6 речення побудувати 1 загальне та 2 спеціальні запитання,
прислати мені на вайбер (0992736136) до четверга, до 18.00

Зразок до 1 речення:
1) Do you always keep your pens, pencils, rulers and erasers in a pencil box?
2) Where do you usually keep your pens, pencils, rulers and erasers?
3) Who keeps pens, pencils, rulers and erasers in a pencil box?

ТРЕНАЖЕРИ ЗА ПОСИЛАННЯМИ:

Спеціальні запитання    https://www.liveworksheets.com/tg30366rb

Шкільні речі                     https://www.liveworksheets.com/ip35990da

Дії                                       https://www.liveworksheets.com/sl5578sc


ЗАВДАННЯ НА 08 ТРАВНЯ (П'ЯТНИЦЯ)



ПІДСУМКОВА КОНТРОЛЬНА РОБОТА З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЗА ІІ СЕМЕСТР (ЧИТАННЯ)

Опрацювати текст до 12.00
З 12.00 до 12.45 виконати завдання в CLASSTIME
код доступу до сесії з'явиться о 12.00


Jeremy tells about his birthday memories:
«Our family’s birthday traditions in England were always full of sweets and good cheer. My
family prepared lots of food for the occasion. There were lots of various sweets in the house. And always, a freshly baked chocolate cake served with warm, homemade jam!
The birthday party officially began with serving the cake and blowing out candles.
One very popular game we played during birthdays was «pass the parcel». The children sat in a
circle and passed a parcel wrapped in multiple layers of newspaper (a parent played music as we did this) to each other. When the music stopped, whichever child was holding the parcel would unwrap a layer of newspaper. At the end, the child who unwrapped the last sheet of newspaper got to keep the prize!
The prizes were normally little things, so our parents often cheated to make sure that each child
got to have at least one.
I'm not a child any more, but I still smile when I remember those birthday games and sweets.»




Комментариев нет:

Отправить комментарий