понедельник, 11 мая 2020 г.

ЗАВДАННЯ НА 12  ТРАВНЯ (ВІВТОРОК)

1. Згадуємо назви шкільних предметів (хто які забув - довчити):
Maths- математика
History-історія
Nature Study-природознавство
Art-мистецтво
Ukrainian-українська мова
Ukrainian literature-українська література
English-англійська
PE-фізкультура
Music-музика
World literature-зарубіжна література
IT-інформатика
Life and Health Care-основи здоров'я
Handicrafts-трудове навчання
Drawing- малювання

2. Згадуємо діяльності на уроках (якщо якісь вирази для вас нові - вивчити): 
to calculate-робити розрахунки
to do sums-розв'язувати задачі
to recite poems-декламувати вірші
to read stories- читати оповідання
to sing songs-співати пісні
to draw-малювати олівцями
to paint-малювати фарбами
to play games-грати в ігри
to write compositions-писати твори
to jump and to run-стрибати і бігати
to learn new words-вчити нові слові
to do projects-робити проєкти
to work in pairs-працювати в парах
to learn about numbers-вивчати числа
to ask and answer the questions-ставити та відповідати на питання
to work at the computer-працювати за комп'ютером
to make smth. with own hands- робити щось своїми руками
to learn rules-вчити правила

3. Граматика:
Якщо дві дії підряд, то +ing до другої дії, або to перед другою дією.
I like reading English. = I like to read English.
He likes speaking English.= He likes to speak English.
They liked doing projects in English.= They liked to do projects in English.

4. Виконання вправ:
Впр.1 ст.187 (в зошиті буква-цифра)- мені не присилати
Впр.2 ст.187 (в зошиті цифра- предмет)- мені не присилати
Впр.5 ст.191-192 (в зошиті скласти 5 речень в минулому часі за зразком- зразок написаний до першого малюнка) - мені не присилати

Скласти 6 речень в теперішньому часі про улюблені предмети, що любите робити, по зразку:
My favourite subject is English because I like reading and speaking English, doing projects in English.
Завдання прислати до 13 травня, до 18.00


ЗАВДАННЯ НА 14 ТРАВНЯ (ЧЕТВЕР)


ПІДСУМКОВА КОНТРОЛЬНА РОБОТА З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ  ЗА ДРУГИЙ СЕМЕСТР (АУДІЮВАННЯ)

У четвер в 11.00 у вайбер-групі буде виставлено запис тексту. Ви його слухаєте та стараєтесь зрозуміти. 

З 11. 15 по 12.00 потрібно буде виконати завдання у classtime до цього тексту. 
Код доступу:DZEQ5P


ЗАВДАННЯ НА 15 ТРАВНЯ (П'ЯТНИЦЯ)

Згадуємо граматичні правила (не нові, на повторення): 

Теперішній Тривалий Час (Present Continuous Tense) та Теперішній Завершений Час(Present Perfect Tense)

1. Теперішній Тривалий Час (Present Continuous Tense)

Означає дію, яка відбувається (триває) саме зараз або дія, запланована на близьке майбутнє, що точно відбудеться.

Характерні слова: now- зараз, 
                                  at this time-в цей час,  
                                  at this moment-в цей момент, 
                                  at ... o'clock- о... годині
Допоміжні слова: am (I)
                                 is(he/she/it)
                                 are (we/you/they)                         до дієслова  + ing

Наприклад:
I am reading a book now. - Я зараз читаю книгу.
He is writing a dictation at this time. В цей час він пише диктант.
They are drawing pictures at this moment.- В цей момент вони малюють картини.

В запитанні допоміжне слово виноситься на перше місце, закінчення залишається:
Are you reading a book now? Yes, I am./ No, I am not.
Is he writing a dictation at this time?Yes, he is./ No, he is not.
Are they drawing a picture at this moment? Yes, they are./ No, they are not.

В запереченні до допоміжного слова додається not закінчення залишається:

am not  reading a book now
He is not (isn't) writing a dictation at this time
They are not (aren't) drawing pictures at this moment.

Рекомендую подивитися відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=AjI__RO7n-A

2. Теперішній Завершений Час (Present Perfect Tense)

Означає дію, що відбулася і є результат цієї дії.

Характерні словаjust- тільки-що
                                  already- вже
                                  yet-ще (у запереченні)

Допоміжні словаhave (I/you/we/they)
                                 has (he/she/it)
                                                         до дієслова  + ed або ІІІ колонка з таблиці
                                                                                                                неправильних дієслів
Наприклад:
have already read the book. - Я вже прочитав книгу.
He has just written a dictation. - Він тільки-що написав диктант.
They have already translated the text.- Вони вже переклали текст.

В запитанні допоміжне слово виноситься на перше місце, закінчення залишається:
 Have you already read the book? Yes, I have. / No, I have not.
 Has he just written a dictation? Yes, he has./ No, he has not.
 Have they already translated the text?- Yes, they have./ No, they have not.

В запереченні до допоміжного слова додається not закінчення залишається:
have not (haven't)  read the book yet.
He has not (hasn't) written a dictation yet
They have not (hasn't)  translated the text yet.

Рекомендую подивитися відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=X_a6yTr8hMw

МОЖНА ПОТРЕНУВАТИСЯ, КОРИСТУЮЧИСЬ ТРЕНАЖЕРАМИ:

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Present_continuous/Present_Continuous_im122153ch


https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Present_perfect/Present_perfect_ag116kn

3. Відкрити дужки в реченнях, використовуючи правила:
1. His brother (to play) football now.
2. My friends already (to see) this film.
3. Builders  (not to build) a new station yet.
4. Sam (not to listen) to music at this time.
5. Her grandparents (to wait) for us now?
6. Kate already (to come) home?

Виконуєте завдання в зошиті і присилаєте мені на вайбер(0992736136) до 18.00.

Комментариев нет:

Отправить комментарий